28 Haziran 2018 Perşembe

AH İSTANBUL İÇİMDE SEVDA TÜNELLERİN

Sana geldim İstanbul suskunluğumu bozup
Sense küskün gibi bakar durursun bana
ne güzel dinliyorum seni
konuşuyorsun susmadan
martılar
vapur sesleri
insan yüzleri
korna sesleri
kalabalıklık sokakları, caddeleri.....
ah İstanbul içimde tüm sevda tünellerin...
Boğazın bir başka
İnsanların bir başka
Seninle birlikte aşk başka....
Sevdalı gönlümle geldim kapına
içinde;
iki kişilik yalnızlığımla
yaşarken ben,
bak kalakaldım yine tek başıma.....
Bir çok şair yazmışta gönülden
Hiç biri anlatamamış
seni layıkıyla; neden?
Belki de, özlemle
yazılamamış tek şiirsin sen: İstanbul..
Ne kadar anlatsam seni bitmezsin,
Ne şiirlerde ne şarkılarda İstanbul.....
Sevda dediğin istanbul gibi olmalı,
İstanbul gibi kokmalı....

Hiç yorum yok:

HİÇ BİR ŞEY OLAMADIK,  ÖZENTİDEN BAŞKA...   "Ah Müjgan... Çok arada kaldık biz, Kendimiz olamadık. Tespih elimize, Malboro ağzımıza yak...